قوانین

قوانین جدید سردار رویانیان برای فوتبال !!!



به دنبال افزایش احتمال تصدی سردار رویانیان بر سازمان تربیت بدنی ، مقررات جدید فوتبال جهت اجرا در لیگ دهم بدین شرح اعلام می گردد:

۱-در کنار زمین دوربین های ثبت سرعت نصب گردد و بازیکنان سرعتی که از سرعت غیر مجاز برخوردارند جریمه و استوک ورزشی شان به پارکینگ هدایت شود .

۲-دریبل دو طرفه ، برگردان ،یک پا دو پا شامل حرکات نمایشی بوده و علاوه بر جریمه و ضبط استوک ورزشی ،کارت بازی بازیکن متخلف سوراخ گردد.

۳-بازیکنانی که از کنترل روده خوبی برخوردار نیستند و در حین بازی بوهای مشمئز کننده از خود خارج می کنند ، به علت آلوده سازی هوا به رختکن هدایت شوند.

۴-آب های معدنی که به صورت بی شمار در کنار زمین برای رفع تشنگی بازیکنان پیش بینی شده ، از این پس سهمیه بندی شده و تنها با کارت آب قابل استفاده است .لازم به ذکر است به صورت علی الحساب هربازیکن می تواند در طول بازی سه لیتر آب بخورد و در صورت نیاز بیشتر باید مقدار آب مصرفی خود را به صورت آزاد تهیه نماید.

۵-از این پس بازیکنانی که تا به حال موفق به کسب کارت بازی(گواهینامه)نشده اند ،برای دریافت کارت بازی بایستی به آموزشگاههای فوتبال مراجعه کرده و پس از قبولی در امتحانات به آنها کارت بازی ب-1 داه خواهد بود که تا یکسال فقط می توانند در محوطه جریمه خودی بازی کنند.

۶-پیراهن زرد رنگ و شورت مشکی داورها به پیراهن سفید و شلوار مشکی تغییر می یابد و به جای کارت های زرد و قرمز ،یک دسته قبض جریمه و یک پانچ به آنها داده خواهد شد.

۷-دور محوطه جریمه سرعت گیرهای آسفالتی نصب خواهد گردید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد